tisdag 20090929



jag hamnade i tillfällig eurofori när jag kom på vad jag skulle klä ut mig på kändisfesten i oktober. godisaffär, kom jag på sådär lämpligt nu i slutet av september. min lycka slutade när marie min kollega undrade över sambandet mellan kändisfest och godisaffär. där någonstans insåg jag att jag hade blandat ihop halloweenfesten och kändisfesten. fast vad en godisaffär har med halloween kommer jag inte riktigt ihåg. så nu är jag tillbaka på noll igen.



idag får jag min inspiration från slumpen. jag tror att allting som händer beror på den och att våra beteenden och val är en kombination av vad slumpen visar för väg i våra liv och det som vi innerst inne bestämt oss för att förverkliga.






idag klippte jag lugg. igen.
idag lovade jag mig själv att klippa den kontenuerligt så jag slipper få snelugg varannan månad. igen.



 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0