måndag 20090928


måndagkväll igen och mörkret ligger tätt över borås. över takåsarna ser jag taklampor som lyser upp stan och gatorna runtomkring mitt kvarter. solen gick ner över göteborg tidigare ikväll när jag var ute och promenerade. ibland kan man känna sig vilse i sin egen stad. och då man byter väg och tar en ny gata till sitt mål så kan man hitta och se saker man man inte sett förut.



vackert_1 vackert



det finns så många vägskäl som vill ta min uppmärksamhet men jag har inte tid, ork och energi att ta dem till vara. idag arbetade jag i ett tempo som jag aldrig gjort förut. jag hade 120 mail i min utkorg när jag gick för dagen efter 9 timmars kontorsarbete. jag tror att hösten kommer plocka fram det bästa i folks prestationer på kontoret detta året.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0