once again

fredagkväll och jag har haft en frustrerande dag. det är en sak som grämer (fult ord) mig så otroligt mycket så att jag inte kan koncentrera mig ordentligt på jobbet. det, tillsammans med förkyldningen 2.0 samt två oorganiserade möten på kontoret idag gav mig nästan irritation på jobbet. jag hann inte med de saker jag skulle, vilket resulterade i att 200 värdebevis är ute i kunders händer utan att vara aktiva, vilket i sin tur innebär att de inte går att slå in i kassan. dagen resulterade även i irritation över en kollega.

jag borde skriva upp en att-göra lista varje dag. det är mitt mål för nästa vecka.

enligt trackingen som är gjord för q1 och q2 2009 så är vi marknadsledande för herr 40+. det gillar vi! nu behöver vi även en uppåtgående trend för vår damförsäljning.

jag har även inlett 4 (!) B2B-avtal denna veckan. me like! det är en av mina roliga arbetsuppgifter att sälja in och fördela ut värdebevis (som gäller i våra butiker) till andra företag som efterfrågar detta.

nu väntar jag på besök. jag är egentligen på dåligt humör och orkar inte vara social. allt jag längtar efter är att få prata ut och få ställa allting till rätta igen. jag vet att jag kan vara på himla dåligt humör ibland. det ligger kanske i blodet. eller i stressen eller i det allmänna sinnestillståndet.

dagdrömde som vanligt på väg till bussen hem idag. jag insåg att den långa vänskapen självklart finns kvar och det kommer troligtvis kännas som vanligt när vi träffas igen. men, jag längtar inte längre efter sällskapet. det är jobbigt att säga men tyvärr är det sanningen.

nu ringer det på dörren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0