tålamodsprövning no.1

som ni vet arbetar jag på marknadavdelningen på ett modeföretag och har en förmåga att fasta i många olika projekt och ibland agera som en bläckfisk i olika projekt. jag vet inte om det handlar om min totala oförmåga att säga nej. nåväl, det som ligger närmast i tiden och är ett av mina ansvarsområden är en helt vanlig tävling på vår hemsida där man kan vinna biobiljetter. det krävs att man svarar rätt på en fråga och sedan följer instruktionerna på hemsidan. på grund av olika omständigheter kom det inte in så många svar som jag önskade så jag valde att göra en blänkare om detta i det mail till våra medlemmar som jag idag skickade ut. sagt och gjort och nu efter två timmar tittar jag på tävlingsinkorgen och ser att det fullkomligen strömmar in tävlingssvar från tävlingslystna medlemmar. hm, tänker jag - hur ska jag välja ut vinnare här. jo, genom att radera de som inte har följt instruktionerna kan jag enkelt få fram ungefär 50 vinnare utav de totala 400 mail som idag har kommit in. summan av kardemumman- hur svårt kan det vara att följa en instruktion!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0