sommarlängtan

dom säger att alla bloggar. åh så dom ljuger.

tequila rose på en måndagskväll, det är lyx.
det ser ut som att det röker från göteborg, över kullarna där åt vänster så flyr molnen från kusten. mest mörka moln. det är säkert åskmoln, det brukar vara det.

man ska utnyttja sina kontakter. jag tycker det är kul att utnyttja men gilar inte att folk utnyttjar mig. gör det mig till en egensinnig människa? jag ångrar mig, man ska utnyttja sina kontakter med varsamhet.

when did we grow apart, or did we never grow togeather
från trying to recall / marie lindberg. fin låt.

jag ska skicka ett vykort till min syster imorgon. kortet är på två av hennes guldklimpar. tusse & måns.

 

jag har städat idag. jag fick ett anfall på vägen hem från jobbet.
jag försökte prata med honom idag, det gick inget bra. han lyssnar, men han lyssnar inte. eller så lyssnar han, men hör inte. vi får se hur det går.

nu är himlen redan ljus igen. de där orosmolnen bortom kullarna försvann fort.

stockholm i veckoslutet känns roligt. det är skönt att komma ifrån stan ett tag. det ska bli skönt att vara ledig från jobbet så länge. heldag måndag heldag tisdag och halvdag onsdag. sen ledig. det är vad jag kallar en perfekt vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0