första klass

fredag morgon 08.47

denna veckan har rusat fram, känns som att det var söndagkväll nyss. den söndagkvällen var förövrigt ganska tung. jag kunde knappt röra mig ur sängen på hela dagen, typiskt dageneftergällstadmilensyndrom som var på lördagen. vi hade jättekul! jag och sandra och lisa och mamma och pappa och gunnel och bosse och fyra till. vi var rekordmånga i vårt lag, jäger och redbull var uppskattat. träffade på en hel del folk i skogen, dock lyckades jag och sebbe missa varandra under alla timmarna i skogen.

måndag, tisdag, onsdag, torsdag och idag fredag betyder fullt upp på kontoret. det är roligt - men det tär på en. det är lärorikt - men det tar tid!

har köpt tågbiljett till halmstad i eftermiddag. jag lyxade till och med till det med förstaklassbiljett. jag tänkte sitta och jobba lite på tåget, har regionaltåg trådlös uppkoppling? annars har jag mitt tröga, trötta och usla usb-modem. sebbe är i jönköping så vi möts upp där nere och tillbringar helgen lugnt och skönt och med myskläder på i stugan. tyvärr tar vi inte med oss smiley, annars gillar hon verkligen att springa i vattenbrynet och jaga fåglar. får även nöjet att lägga våra huvuden på riktiga kuddar i en riktig säng istället för en måttligt hård soffa med tillhörande soffklädsel. det är lyx.

idag varvar jag lite annonsbokning med intranäts-uppdateringar. hjälper även Lin att komma tillrätta i receptionsarbetet och rutinerna.

det blir nog effektiv lunch idag - måste kila vid tio i fyra redan för att vara i halmstad halv sex.

hanna är på mig att jag måste blogga mer - I know! alla har väl sina ups and downs. nu ska jag ta mig i kragen. jag har ingen krage så jag nyper mig i benet eller nått.

alla verkar så inne på att ställa frågor till sina läsare och starta omröstningar och liknande. jag har inte så många läsare och kanske en 50% är min släkt, men jag tänkte komma på någonting roligt ni kan svara på lite senare. haha. kan man lägga upp en enkät/diskussion här på blogg.se?

på återseende. (nu är klockan 10.57)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0