onsdag fm

onsdag morgon.
jag älskar ledighet, inga måsten, sovmorgnar och allmänt slapp!
jobbar halva dagen + kanske lite till idag, sen ledig torsdag till måndag morgon. funderar på ifall jag ska åka med sebbe till jpg imorgon, tänkte kika lite på ikea. som sagt, det går inte att gå därifrån utan att handla någonting.

jag avskyr självförtroende, det fick jag erfara igår.
jag vill kunna se någon rätt i ögonen, räta på ryggen och säga att jag är bäst i världen på det jag gör. det gör jag i tre sekunder innan jag vänder bort blicken och stegar därifrån. hur gör man?

träffade mamma på en kort fika igår i borås innan hennes möte började. sandwalls plats börjar ta form som en trevlig platå för café/restaurangliv.

framförhållning någon!

ärl ite sugen på att köpa xbox, lite roliga spel som man kan roa sig med. tror inte att min seb misstycker.

vi har börjat med mellanmålsbuffé på jobbet - istället för vår frukost. ibland tror jag att folk ändrar bara för ändringens skull.

japp- det får bli ikea imorgon! sandra ska hinna slinga mitt hår också, och på lördag är det fest med töserna! ska bli rajrajskoj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0