tågresa mot halmstad

nu är det andra inlägget för idag, idag går bloggandet bra.
tänkte att det skulle vara lugnt och skönt i första klass på tåget, men här är det företagsherrar som någon har retat gallfeber på som tror att de är kompetenta nog och medmänskliga nog för att kunna döma andra männisikor. (ibland skenar jag iväg) de diskusserar sina arbetsveckor, sina fruar och sin fritid. alla verkar känna alla. jag vet inte om de brukar ha en herrklubb här på 16.10-tåget mot halmstad på fredagar.

jag har svårt för att sympatisera med vissa människor.

jag har lite svårt att sympatisera med människor som inte tar någon hänsyn, som kan gå över lik för att få sin vilja fram & som inte kan vara medgörliga.


nog om det! nu är det helg och om en timme ca är jag framme i halmstad, ska bli härligt att träffa sebbe igen, har inte sett honom sen i tisdags morse.
kikade in på urbanoutfitters.co.uk och hittade lite härliga inspirationsbilder. kika nedan.

image12
så fin trench - jag vill ha! har bara en svart kort änsålänge.


fint porslin, spec det längst ner till vänster


måste gå offline en stund nu.


ciao!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Oj så ambitiösa vi blev helt plötsligt ;) själv har jag varit på grekisk restaurang och sedan på bio. en lyckad kväll. puss på dig

2008-04-11 @ 21:33:12
URL: http://tanthanna.blogg.se
Postat av: Hanna

Hej, by the way så kom jag att tänka på den bondelid-väskan du hade när du var här sist. Riktigt snygg! Var hittar man en sån.
:)

2008-04-15 @ 22:37:59
URL: http://tanthanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0