teknikfreak

(nu försvann mitt inlägg som jag skrev i förmiddags. tekniken irriterar mig ibland. men för det mesta gillar jag den)

har precis bokat resa till uppsala.
vi ska dit och flottera oss på VIP-premiären för uppsalas helt nya fräscha butik som ska invigas. ska bli riktigt kul, vi ska få träffa våra härliga mq-medlemmar. jag ska representera vår kundklubb, ska bli roligt! och förhoppningsvis lite lärorikt. ska nog försöka plåta lite också, så man kan ta med VIP-känslan hem till göteborg/borås och ta fram den på måndag.

här kommer förhoppningsvis bilden på min nya fina köksradio som jag köpte på biltema i halmstad. sebbe tvingade in mig där, men jag hittade faktiskt mer än honom! den översta är min, jag tvekade lite innan jag valde, men det fick bli den!

image15

imorgon är det äntligen fredag igen, det betyder hockey och kalajs hos morfar. helgen är efter det helt fri. så himla skönt, ska nog försöka umgås lite med syster + barn + katter.

var på monki på lunchen, så fina saker dom har - och väldans prisvärda. kika på http://www.cheapmonday.se/ för känslan.

idag skiner solen i göteborg, dock är det lite blåsigt. det kommer nog från havet.. eller nått.

kloka ord.
kanske måste man ibland släppa taget om den man är för att kunna bli den man blir i framtiden.


snygga och coola kate ska designa igen! på tal om henne så ska babyshambels komma till hultsfred iår igen. det var en... minnesvärd konsert mitt i natten i hultsfreds skogar för två år sedan. han släntrade in på scen en timma efter utsatt tid med en svensk flagga i handen och nästan svävande i luften så hög var han.




jag ska försöka komma ifrån lite tidigare idag, vi får se hur det går.

//ciao!

Kommentarer
Postat av: elin

tjusig radio kusinen :) kanske får man se den live någongång, jag har ju inte haft äran att se din lägenhet i borås än.

ojoj, nu ska jag hoppa iväg till jobbet, tänkte köpa med mig en glass på vägen :D
tjohooo

2008-04-18 @ 11:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0