påskstädning

snart är det påsk. och med det så är det långledigt, så härligt. jag har iofs vart ledig en hel del nu i feb-mars men lite till skadar inte. börjar dra ihop sig på jobbet - jag var duktig och packade lite av mitt arkiv nu efter jobbet, det var tungt och tråkigt så jag packade bara 4 lådor. ska bli sådär kul att packa min egen arbetsplats - den är full av papper och mappar och broschyrer, och nu finns det lite påskgodis som kom från posten imorse.

ska åka ner till kusten på torsdag eller fredag och laga mat och dricka gott vin med sebbe, sandra och john. ska bli jättemysigt.

hittade en jättefin tunika på åhlens på vägen hem från jobbet.
går tyvärr inte ladda upp bilder, blogg.se verkar vara trött. ska försöka lite senare.

köpte små söta påskägg idag också, ska ge ett till sebbe och två till kompisen tillsammans med hennes födelsedagspresent.


nu fungerade uppladdningen igen..

nu är det kaffe och lite påskstädning som gäller.
fick ett jobbigt samtal idag. var tvungen att ta ett beslut.


nu är reklamen slut!
ajöss & på återseende

Kommentarer
Postat av: elin

fin tunika :) fint mönster och färger iaf. ska bli kul att ses i helgen!

2008-03-19 @ 23:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0