¢¾

god förmiddag.

solen skiner i Göteborg och vi ska strax ut på lunch.

gjorde en liten blunder igår (en till) jag rensade mitt sideboard på jobbet - massa gamla papper och grejer från boråstiden. jag ville bara rensa bort skiten. råkade hitta mina winnerbäcksbiljetter till varberg i sommar. tur det annars hade storkusin hanna fått gå själv. ska lägga dessa i säkert förvar hemma nu istället.

några timmar av denna dagen har gått åt till att försöka få iordning i förrådet. det är så tråkigt.

uppdatering 16.53
uppdatering kommer ikväll.


Kommentarer
Postat av: Storkusinen

Herregud!!! Det hade kunnat gå illa. Tur att du hittade dom. Idag har varit fantastiskt väder i Gbg, visst blir du lite sugen på att flytta hit.
Hihi.. ;) Jag har färgat håret idag, först avfärgning och sedan färgning, det syns knappt skillnad.. suck...

2008-05-06 @ 22:25:42
URL: http://tanthanna.blogg.se
Postat av: elin

när kommer uppdateringen?
du är lika bra som jag på att tappa bort saker, he, men men huvudsaken är ju ATT man hittar dem igen, kanske inte NÄR, eller.

kraaam

2008-05-09 @ 13:39:39
URL: http://missearlymorning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0