mas-AC

återigen måndag eftermiddag.

det känns som om veckorna bara flyger iväg. satt hemma i torsbo igår söndag och såg timmarna flaxa iväg. svalorna har kommit till torsbo, det är sommar när de swichar förbi strax ovanför huvudet och skrämmer slag på den lugnaste personen.

fick skjuts av lena till borås i gårkväll, skönt att komma hem hem - även om klockan var way past bedtime - halv tolv.

var hos ägarinnan i lördags på lite schlagertittande - emma la ribban gällande poserande i hallen högt relativt tidigt, och relativt högt :) ,  men jag följde inte hennes exempel haha! sen åkte vi en sväng till stan och gjorde en liten krogrunda, träffade på många gamla vänner o bekanta som jag inte har sett på år och dag.

min granne från skogen tog studenten i fredags. 4 år sedan vi sprang ut på trappan, känns som att det är evigheter sedan.

ska gå ut på långpromenad när jag kommer hem ikväll. det ska bli så himla skönt att få röra lite på sig, rensa tankarna och fylla huvudet med nya tankar inför veckan. det känns som om att jag har mycket att tänka igenom innan jag kan rensa ut det gamla.

jag vill ha sommar med kubb, folköl, skrattande människor och linne och kjol. nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0