möten

tjingeling.

kom tillbaka efter härlig på-stan-lunch med sandra som var i götet. god buffe på.. soho hette det nog. vid gamleport. och jag unnade mig faktiskt en kaffe-med-extra-allt efteråt.

p-möte samt aw i eftermiddag, får nog se när jag åker hemåt, blir nog den vanliga 17.20 bussen ändå. sebbe kommer nog till borås ikväll, med andra ord blir det nog matlagning. det är bra att han är hemma hos mig ibland, så jag får lite mat i mig.

behöver resesällskap till new york i september - någon som är sugen? jag kände när vi lyfte från LAX i somras att hit vill jag återvända. jag hade nog lite hallelulja-moment på den semestern.

(elin- vi ska hinna åka på våran kusintripp innan det, eller hur?)

nja - mitt hemliga svåravslutade projekt får nog vara hemligt ett tag till. tyvärr hanna, men blir det någonting av det så kommer det nog framgå. om något år eller så.

nu är jag mätt på kaffe.

Kommentarer
Postat av: Lena

Tur att du har Sebbe, så du får lite mat nån gång. Vilken är din bloggadress egentligen, det börjar bli jobbigt att gå över länkar hela tiden. Vad jag kan, va! Morsdagsmiddag på söndag kl.15.00 pip och välkommen

2008-05-23 @ 11:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0