tisdag

och här kommer uppdateringen!

09.48
lite senare än den 7 maj, men ändå. tisdag förmiddag och jag är precis mittimellan mellanmålet på jobbet och lunchen. det blir nog indisk lunch idag, med nanbröd - det är gott!

nu har jag gått en crashcourse i tekniska kunskaper på jobbet, jag har ju haft ansvar för intranätet förut och nu har jag även ansvar för uppdateringar på hemsidan. vår nya fina hemsida. kika gärna in http://www.mq.se
(kolla lite extra på jobbannonserna samt pressreleaserna, de har jag lagt upp)

ska till rebecka på grill och kubb på fredagkväll med dublingänget. ska bli roligt med reunion. och på lördag ska jag serva mamma och maj när de står på allégatan i borås och promotar sin bok torsbo ur kvinnligt perspektiv.

14.51
jag hittade min systemkamera igår när jag städade hemma. that's nice. ska se om jag hinner fota lite i helgen.
kanske får något djur stå modell. förhoppningsvis kommer det fina vädret tillbaka på visit, man får liksom aldrig nog.

sebbe kommer ikväll, vi får väl se vad det blir för kulinariska läckerheter vi lagar. magen börjar redan kurra.

ska in i möte nu, ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0