Vet ni ...

Vet ni vad!? Jag är tillbaka! Back at work, back in Gbg, back in business!
Händer otroligt mycket på jobbet just nu, därför jag inte har haft tid att blogga mycket.. eller tja, inget blogg alls.. Jag vet att jag har varit alldeles urusel på att skriva nu i sommar.

Sommaren har kommit och gått och hösten är snart här. det börjar bli kyligare på morgnarna, dimmigare över åkrarna och kallare om händerna när min 05.55 buss lämnar Borås för Göteborgs stadstempo och stessade människor.

Så, vad är det som händer som gör att jag har så mycket att göra.. Tja.. Vi hade födelsedagskalas, först i Tranemo på självaste dagen, med picnicfilt chokladpuddingtårta, riktig önos jordgubbssaft, rosa sugrör och massor av ballonger. Det var mysigt! Kvällen spenderades i Borås med vin och take-away i stadsparken med Emma & co. Sen utgång på stan, fullt av folk - det var ju torsdagskväll! Lördagen fördrevs med kalas i trädgården i Torsbo, lite velande med möbler in och ut ur huset, men det gick bra tillslut. Många trevliga presenter och blommor. Semstern tillbringades på flertalet weekenresor ner till Halmstad, samt en till Malmö- vi lyckades pricka ovädret då tältpinnar flög och vinden tog tag i tält och blåste iväg dem. Vi stod ut en natt med blöta täcken och kuddar (det hade samlats ett hav under luftmadrassen!) sen checkade vi in på Plaza. Lite sightseeing, shopping och restaurangbesök samt en tripp över till Köpenhamn, en riktigt mysigt dag, strosning på Ströget, brunch och sendan candyfloss-ätning på Tivoli.

Vad gör jag idag? Testar streckkoder, beställer almanackor, lägger in giwe-aways i systemet, spånar, räknar och ska förhoppningsvis hinna kika på lite skor på lunchen. Nya musmattor kom in idag, så fina så.

Långresa under jan-feb-mars-spannet lockar allt mer och mer. Resesällskapet förutom redan klara S varierar, saker och ting blir inte alltid som man tänker sig.

Mina projekt? Jag vet att ni är nyfikna men ni får ge er till tåls, jag har inte rott dem i hamn ännu.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är så kul att du är igång igen. :)

2008-09-11 @ 21:57:12
URL: http://tanthanna.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nu tycker jag att det bloggas lite för lite på den här sidan. :)

2008-10-21 @ 16:42:21
URL: http://tanthanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0