Måndag 20090424

Måndag 20090424

Tog en lunchpromenad i staden idag. Det var fullt bland uteserveringarna och många passade på att ta en lunchrunda i solen. Jag hade några fasta mål men hittade inte allt jag var ute efter. Vet ni hur svårt det är att hitta en mini-leksaks-båt?Vi vet ju alla att april och maj är väldigt födelsedags-täta.

Försöker se över de pusselbitarna som inte riktigt vill passa in. Hur jag än lyckas vända och vrida på dem så skaver det alltid lite i hörnet. När jag var yngre trodde jag på devisen "Drömmar trampas på och går sönder, men inte mina, för jag berättar dem inte för någon" Nu är jag nog redo att ta bort det mantrat.

Ska ha mysig födelsedags-frukost med Sebbe imorgonbitti. Vi äter aldrig frukost tillsammans annars så det ska bli trevlig. Har slagit in alla paket och även förberett de andra.

Imponerande DR som man önskar att man var påhittaren till..

http://www.resume.se/manadens_kampanj/manadens_dr/januari-februari-2009/index.xml

Snart är det dags för vår Warzawa-resa. Några tips på sevärdheter?




Psstt.. hittade denna på Calles blogg, så himla fin bild på min ögonsten





Nu- skorpor och hemfärd.


Kommentarer
Postat av: Hanna-Kusin

Åh hon är så söt så det lilla livet. Och visst är det födelsedagstätt, det visar ju sig att det blir några att fira på söndag. Så spännande. Hihi... Och då ska jag pussa på lille W för just nu känns det som om små barn blir större bara man blinkar. Puss på dig kusin!

2009-04-27 @ 17:52:09
URL: http://tanthanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0