tisdag 20090428

Puh,
sitter och ska uppdatera och förnya vår kundklubbs hemsida. vad saknas? vad behöver förnyas? hur ska vi kunna interagera och öka besöksstatistiken med de enkla medel och resurser som vi idag kan tillhandahålla? sitter även och skissar på ett nytt förslag till vår mail-utformning. har en hel del ideér som poppar upp närsom det passar. på bussen, innan jag ska sova, när jag kollar på tv. nåväl - tur man har anteckningsblock lite överallt.


hade världens mysigaste frukost med sambon imorse. vaknade 06:00 och gick ut i köket och förberedde en bricka med varm choklad, juice, nybakade frallor med ost och halva vindruvor på. paketen och morgontidningen fick knappt plats på brickan, men till slut så.. satt i sängen och åt frukost, öppnade paket (bland annat en sånhär från designtorget )och småmyste i en halvtimma. sen gick sebbe till jobbet och jag slog mig ner och kollade nyhetsmorgon (  när sjuttan gjorde man det sist?! ) och väntade på att gå till bussen. på vägen till jobbet lyckades jag somna och vaknade inte förrän bussen svängde in på centralen. en sväng förbi surtanten på espresso house för en svart stor kaffe och sen väntade kontoret. sitter just nu och lyssnar på musik-i-butik, nu är det tydligen slappa-låtarna som är på.


Jag hade inte sagt nej till den svarta i mitten med grå silvriga detaljer

http://www.belowtheclouds.com/uploads/2008/04/volvo02.jpg


ska ner till swedish taste på lunchen och köpa mig en sallad, vi har tydligen företagsrabatt där, eftersom vi ligger i samma kontorshus. jag undrar jag om ägarna och grundarna kommer ihåg att de var konstnärer i det tidiga 2000-talet åt ett litet uf-företag i ulricehamn. kanske skulle påminna dem?



http://www.swedishtaste.se




hoppas på födelsedagsmiddag babbel ikväll med sebbe och svärföräldrarna. Rödvin, revben, enchilladas och criss cut.
over&out.


Kommentarer
Postat av: Anonym

skicka många grattis till sebbe!! hurra hurra

2009-04-28 @ 16:57:29
Postat av: tina

ifrån vem?

2009-04-29 @ 10:04:52
URL: http://vinterfrusen.blogg.se/
Postat av: monica

från monica i kärr

2009-04-30 @ 12:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0