Utkast: Jaaoouu. Då ...

Jaaoouu. Då var vi här igen. Torsdag eftermiddag och solen skiner i Göteborg. Skiner faktiskt in på min skärm så jag får försöka kisa mig till vad det står på skärmen. Vårtecken? Nja, imorse var det snötäcke i Borås när jag åkte hemifrån.

Min lilla dosa till internetbanken är borta.. Igen.. Hittade dock en gammal när jag städade hemma igår. Men bankens öppettider är tyvärr inte så förlåtande när man inte arbetar i samma stad som banken är belägen.
En tanke som detta medför är om vi inte borde ha samma öppettider som souvenirbutikerna på Mallis? Tillgänglighet är nyckelordet. Iofs går det säkerligen emot alla våra svenska regler för antal arbetstimmar för dag, men.. jag är övertygad om att

Blev tillfrågad om jag ville vara med på vår hemsida, "en medarbetare på marknad beskriver sin dag", Njaaooo, vi får se. Är inte speciellt fotogenisk av mig så det tål att tänkas på.

Var på Svenems med Lisa häromdagen, hittade en underbar soffa. Dock var det inget underbart pris på den, men drömma kan man alltid. Har hittat en lampa som jag ytterst gärna vill implementera i mitt vardagsrum. Tror dock inte att herr Olofsson vill hjälpa till med finansieringen av den.





Dublinbild var det ja, länge sen nu.. Fin (!?) utsikt ifrån Jameson Destillery.



Åhlens har tagit fram en ny grafisk manual, klubbkort, broschyrer mm. Riktigt snyggt. Tänk svart/grå/vit ton och enstaka röda detaljer.. Detaljerna gör helheten.



Idag yrar mina kollegor runt och tatuerar sig (på fusk) med Fresh Fish-tatueringar. Mycket roligt att se allas olika idéer om hur och vart man sätter dom..  För mer information om tävlingen; kolla in på mq.se om några dagar.

Nu: Honungsvatten och banan.

Over & Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0