tisdag 20091110

tisdag och en ny vecka har börjat. jag är lite nervös gånger två. jag är lite förväntansfull gånger två. jag ser i kors. jag ser sneda vägskäl och raka korsningar. jag gör mitt bästa för att prestera på jobbet, men räcker det ända fram, kommer jag ikapp, finns det utrymme för felsteg och dåliga beslut? det regnar ute och tankar tänks. är det försent, är det för tidigt. kommer jag någonsin komma ikapp efter allting som har hänt.

imorgon far vi till sthlm och representerar vår kundklubb. vi är stolta för att ha blivit nominierade till en av sveriges tre bästa kundklubbar. vi speglar oss i glansen samtidigt som vi sträcker på ryggraden och ser instinkten rakt i ögonen.


Kommentarer
Postat av: faster

är det nu man ska hålla tummarna???

2009-11-12 @ 22:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0