måndag 20100419

idag börjar resten av ditt liv.

jahaja.

idag tänker jag på fd svärfar som ligger på sjukhus. egentligen får jag inte tänka, bry mig och höra av mig. men jag gjorde det som min mage sa åt mig. jag hörde av mig. och fick ett värmande och tacksamt svar efter några minuter. det kändes bra, samtidigt som det kändes väldigt långt bort ifrån. trots att det bara är någon kilometer bort känns det som att det är oceaner mellan.

jag vet inte på vilket sätt det får mig att tänka. jag försöker nog mota bort allting ännu länge bort i periferin. jag tar till alla medel för att glömma, gå vidare och försöka förlåta.

jag försöker erinra mig om hur det kändes men jag kan inte ta på känslan, jag kan inte komma ihåg hur det var. femtio procent av min tid går bra nu. glaset är halvfullt och idag börjar resten av ditt liv. blaha blaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0